Откъде идва слончето на Caparol?
В световен мащаб слончето на Caparol се е превърнало в символ на гаранция за качество и устойчивост, що се отнася до топлоизолационни системи, бои и декоративни техники.
Но откъде идва то?
Групата DAW SE съществува от 1895 г., произвеждайки и развивайки постоянно нови продукти. През 60те години Caparol разработва фасадната си боя Muresko, която се отличава с много добра покривност върху неравна повърхност.
За да достигнат до по-широка аудитория, Caparol съвместно с известният графичен дизайнер Херберт Мюлер Денхоф, решават да проектират лого, разпознаваемо от всички. Под предлог, че „цветовете на фасадите трябва да имат плътно покритие (кожа)“ се ражда и идеята за слончето. Така през 1965г. се създава специфичното лого на Caparol.
През първите години слонът бил напълно черен. Едва през 1984 г. придобива характерните си цветни ивици. Новото лого се появява за първи път на изложението "Farbe 84" в Мюнхен. Оттогава слончето на Caparol е променяно само веднъж, като му се придава 3D ефект.
Повече от 50 години символ на качество и устойчивост!